Sunday, March 28, 2010

Jom jalan jalan....cari buku buat ibu!

Pesta Buku di PWTC. Berkesempatan turut serta berpusu2 ke pesta buku. Macam2 ada, pilih saja yang mana suka untuk dijadikan teman baru. Daripada mensia-siakan hidup dengan bergaya dihadapan cermin sampai melewati usia lebih baik bertemankan buku dijadikan teman setia.

Teman setia yang tidak pernah memuji, sahabat yang tidak mengampu, kawan yang tidak membosankan dan tidak menipu dengan tipu daya mainan perasaan. Teman sejati yang membuatkan kita bebas bergerak, fikiran tak mandul, otak tak tumpul, bersama2 terbang bebas menikmati hidup yang tidak lama.

Hati tertambat pada buku BACALAH DENGAN NAMA TUHANMU , pengarang Buku Best Seller ' La Tahzan ' Dr. 'Aid Abdullah Al-Qarni

' Dengan budi pekerti yang agung, anda akan mampu menambat hati dan menawan jiwa. Dengannya juga anda akan dapat menjadikan musuh sebagai sahabat, kerana anda seorang pendakwah yang luar biasa '

Apa pun terima kasih pada anakku sayang yang sedaya upaya sentiasa menghiburkan hati bonda, menghadiahkan teman2 baru buat ibumu melepasi sisa2 waktu.

No comments:

Post a Comment